Ads (728x90)


Vokal : John Pradep Tarigan

G               C
ho,, ho,,, ho,,,
G                      Am
Oh nande Bayangku
G              C
Oho..h.o.ho
G                     Am
Getem Kel Pusuhku
G                   Am
Elukkendu Aku



Am
Angina Si Lumang
Em
Berngi Siterang
C                       G
Ban Sinar Bulan
F                     G                         Am
Ngingeti Pusuh Si Enggo Luka
G                C                       G            Am
Manis Ciremndu Labanci Aku Lupa
G                     C        G                    Am
Ranan Medate Erbahan Aku Bene

Am                    Em
Enggo Kel Dekah Kita Erteman
C               G                 F                     G                  Am
La Kel Kuharap Lutur Ukurndu Nandangi Aku
G                     C             G             Am
Adi Kerna Jodoh Dibata Metehsa
G                      C         G                    Am
Tapi Ukurndu Kam Nge Dalankensa


C                                                Dm
Ateku Ngena Nande Biring Enda Enca
C                                            Dm
Atendu Ndu Jadi Sibedeban Enca Inganna
F                   G                    Am
Sirang Ita Mama Tiganndu Nindu
G                  Am
La Ku Eteh Salahku

C                                   Dm
Rukurlah Kena Bre Itingna
C                                     Dm
Uga Getemna Pusuh Mama Tigan
F                     G              Am
Ingkiran Kerina Janjindu
Em                   Am
Ersumpah Tendingku

G              C
Oh Oh Oh….
G                        Am
Oh Nande Biringku
G                  C
Oh..Oh..Oh
Getem Kel Pusuhku
G                   Am
Elukkendu Aku

Posting Komentar