Ads (728x90)



Cipt : 

C                                       Dm
tuhu mehuli ranan sibelaskenndu
                  F                              C
nandangi aku iting mama itingndu
 C                                       Dm
erbanca aku enggo terarap arap
                    F                          C
ngarapken kena turang teman geluhku


            Dm            G             C        
la kuukuri turang aku la tampil
               Dm             G              C
nandangi kena oh upah tendingku

reff :
Em                                            F
bas sada berngi ngerana kita agingku
       G                                                 C
ranan erduri belasken kena ngaloi rananku
          Em                             F
kai salahku robah aku agi ningku
      G                                      C           
sirang kita guna na maiting nindu

                F                           Dm
nggo sahun aku banndu turang
                     F                            C
bagi singarapken beras lapung page
         Dm             G                     C     Am
nimai berasna agi man tambar lihe
  Dm                G                            C
piah ndube erbening pe kepe lahang
      Dm                  G                  C Am
bagem geluhku agi ibahan kena
   Dm                    G                       C
rananndu rasa gundari lalap la tembe

Posting Komentar