Ads (728x90)


Voc; Antha Prima Ginting

C                          

Bulung Gadung Tutu E Nande Nangin
  C
Kentaky Kuakap Nanamna
                                  Dm
Gelah Ersada Arih E Turang
G                                            C
Kai Kin Pe Labo Kuakap Latihsa


C

Gulendu Asam Manis E Kukelengi
C
Enggo Me Pegu Kuakap Nanamna
                        Dm
Di La Ersada Arih E Turang
    G                                C
Man Pe Kurang Aku selerana

C                         

Ho..Ho..Ho..Ho.. Nande Nangin
                              Dm
Ho..Ho..Ho..Ho..Ho..Ho..Ho..Ho..
           G
Ho..Ho..Ho..Ho..Kukelengi
                                         C
La..La..La..La..La..La..La..La.. La..

                                     F

Tatap Sibuah Kayang-Kayang
                         C
Matahna Labo Gulen
                                        F
Tetap Nge Pagi Aku Mesayang
                            C
La Gia Pagi Aku Ersen
                                Dm

Ula Min Kita Rubat-Rubat Agi
 G                                         C
Rubat Gelah Nambah Teng-tengna
                              Dm
Ula Min Kita Sitoganen Turang
  G                                     C
Sitoganen Gelah Nambah Teng-tengna

C

Sayang-Sayang Nande Nangin
                                 Dm
Sayang-Sayang Aku Sayang
              G
Sayang-Sayang Kukelengi
                             C
Lalap Aku Mesayang..


Posting Komentar