Ads (728x90)


Cipt.& Voc. Antha Prima


C                  
ertahun tahun aku enggo
C
nggeluh ibabo pertibi enda
Am                Dm    
lenga sekali pe kel jine
G                           C
kuidah rupandu nande


C
mawen mawen tengah berngi e
C
tedeh kam kam ateku nande
Am                             Dm
erlebuh aku ibas pusuhku
G                                         C
nande ningku sisada nambari tedehku

G                                             C
labo min aku kurang kekelengen
G                                                            C
sitadingkendu e pe nggom bias engkelengi aku
G                                                          C
labo kupersilahang kekelengen bapa si perkeleng
G                                            C
tapi mesikel kel aku ngidah rupandu

Am                                  F                                  
mehuli kel nge min sambarndu ndai buat bapa,.nande
C                         G                              C
bagi lau maler kekelengenna nangdangi aku
Am                                 F
iba lau kekelengen e kuperidiken nande
C                         G                          C
aku nge la beluh ngusah dagingku

C                                                 
meteh mehuli adi nggeluh anakku
                          Dm
nindu min ohh,. Nande
C                            G
jumpai aku ibas nipiku
C
sekali saja,.,.sekali saja
C                              Dm
jumpai aku ibas nipiku
C
sekali saja.,.,

Posting Komentar